dimecres, 21 de novembre del 2007

Un bloc literari: Tens un racó dalt del món

Jesús M. Tibau és escriptor i coordinador del Club de Lectura de Tortosa. Part del seu "apostolat" per la causa de literària, la realitza a través del bloc Tens un racó dalt del món. Es tracta d'un bloc tant actiu (sovint, més de cinc articles el mateix dia) que no resulta fàcil de seguir. En part per aquest motiu, però, sobretot, per la imaginació i originalitat de Tibau, és impossible no trobar-hi alguna secció del nostre gust.





Qualsevol esperaria trobar, en aquesta mena de bloc, apartats com el de "Comentaris de llibres" o "Club de Lectura". Però l'autor no s'atura aquí i ens obre vies alternatives i suggeridores, com ara "De pel·lícula", "Cançons", i d'altres de més inesperades, lúdiques i sempre sorprenents, com "Cares del món", o la impagable "Desdefinicions". Per als més competitius, els "Jocs literaris" són una manera divertida de posar a prova els propis coneixements en la matèria. I n'hi ha moltes més.
D'aquest racó de la xarxa que no podeu deixar de visitar, us en deixo un petit tast ben recent.


Powered by ScribeFire.

7 comentaris:

Jesús M. Tibau ha dit...

Em quedo sense paraules per la teva generositat. No et pots ni imaginar l'alegria que em dóna comentaris com el teu. Això renova les ganes que tinc de continuar endavant amb aquesta aventura iniciada fa una mica més de 7 mesos i que mai hauria pensat que em permetria arribar a tanta gent.
Moltíssimes gràcies.

Severus ha dit...

T'ho tens ben guanyat, Jesús: blocs tan constants, que publiquin tant i amb una oferta tan variada com el teu, n'he vist molt pocs. I em penso que cap de tots era unipersonal.

Gràcies a tu!

Severus ha dit...

A més, quina generositat? M'he limitat a descriure el teu bloc, i així i tot he hagut de fer-ne un resum!

Allende ha dit...

Hola, gràcies per les intruccions, només tenia un petit problema, molt tontu, d'aquells que no t'enadones;-)
Crec que hi ha molta de raó en aixó del títol del blog, potser si que algú no li agrada però, bé, és una idea, esperu que agradi!!!!!
ADÉU;-)

Laia ha dit...

una pregunta indiscreta: qui és aquest jesús m. tibau?
esque m'ha deixat un comentari..
i veig que entre tu i ell hi ha una certa confiança...
quan he obert el seu blog i he vist que era de Tortosa m'he quedat flipant..!
Una persona d'allà baix, passejant per els nostres blogs creats fa casi una setmana?em semblava impossible però ara he trobat un enllaç..!
Doncs res, ens veiem demà a classe!

Severus ha dit...

Quan s'escriu un post comentant el treball que es fa a un altre bloc, és una regla de cortesia de la xarxa (netiquette, en l'argot) informar-ne la persona interessada.
Així, vaig enviar-li un missatge (de pas, li he parlat una mica del nostre projecte) i ell ha pogut llegir el que jo havia escrit. Després, a través dels enllaços, ha visitat alguns dels vostres blocs: la xarxa funciona així!

Amb el meu post, volia mostrar-vos un bloc sobre literatura que tal volta us podria interessar. Jesús us deu haver visitat i comentat abans que llegíssiu el meu article, i us ha agafat per sorpresa.

Calibre 22 ha dit...

Doncs si Severus, ens ha agafat una mica a tots per sorpresa. Tot i així, un article molt interessant.
En breus publico una nova entrada al meu bloc, que potser alguns que passeu per aqui podeu estar interesats.Ja direu que tal.

Ens veiem dema a clase de literatura eh!! Adeuuuu :*****